x

MELD U AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Bijbehorende producten

Ook leuk voor u?

×

Titel

Text

Gratis retourneren in NL

14 dagen bedenktijd

Binnen 2 dagen in huis

Achteraf betalen

Retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Indoen u de gehele bestelling terug stuurt krijgt u het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Het retourneren van het product is voor onze rekening. Plak het meegeleverde retouretiket op de doos en lever uw pakket in bij een PostNL punt, Mocht er onverhoopt geen retouretiket in uw pakket zitten kunt u er één aanvragen door te mailen naar info@lancomode.nl of contact met ons opnemen via het contactformulier.

U kunt uw bestelling ook retourneren in één van onze winkels, dan krijgt u van ons een lekker kopje koffie aan de gezelloge koffietafel.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Om het retourproces in goede banen te leiden hebben we een aantal simpele instructies.

  • Vul op het retourformulier uw naam en ordernummer in.
  • Plak het meegeleverde retouretiket op de doos.
  • Lever u pakket in bij een PostNL locatie. 
  • Wij houden u op de hoogte van het verwerken van uw retourzending per email.

BELANGRIJK: bewaar s.v.p het verzendbewijs dat u ontvangt op het moment dat je de artikelen retourneert, totdat u het totaalbedrag van de geretourneerde artikelen ontvangen hebt. Want zonder verzendbewijs worden artikelen die niet aangekomen zijn niet vergoed.


Retourneren vanuit België

Vanuit België zijn de retourkosten niet kosteloos. Daarom zal u geen retoursticker in de doos ontvangen. Wel kunt u een retoursticker bij ons aanvragen zodat u zeker weet dat u niet teveel betaalt voor uw retourzending, van deze zending vergoeden wij net als voor Nederlandse retourzendingen € 6,00. De overige kosten bedragen €8,- en deze zult u bij het aanvragen van uw retour moeten afrekenen. Mailt u hiervoor naar info@lancomode.nl  en vraag om een retouretiket. U krijgt van ons een email vanuit het postprogramma MyParcel, hier kunt u makkelijk uw retourticket gedeeltelijk afrekenen, downloaden en uitprinten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om het product onbeschadigd, ongedragen en in originele verpakking terug te sturen. Retourneren kan zonderopgaaf van reden maar we vinden het wel fijn om feedback te krijgen en onze producten te kunnen verbeteren. Om het retourproces in goede banen te leiden hebben we een aantal simpele instructies.

  • Vul op het retourformulier uw naam en ordernummer in.
  • Plak het meegeleverde retouretiket op de doos.
  • Lever u pakket in bij een PostNL locatie. 
  • Wij houden u op de hoogte van het verwerken van uw retourzending per email.

BELANGRIJK: bewaar s.v.p het verzendbewijs dat u ontvangt op het moment dat je de artikelen retourneert, totdat u het totaalbedrag van de geretourneerde artikelen ontvangen hebt. Want zonder verzendbewijs worden artikelen die niet aangekomen zijn niet vergoed.


Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Op het moment dat u pakket bij ons binnenkomt streven wij ernaar om het binnen 7 werkdagen te verwerken. U krijgt een melding vanuit ons systeem dat de retour is verwerkt en automatisch wordt er dan een bericht gestuurd naar onze betaalprovider dat het bedrag teruggestort kan worden. Dit duurt meestal enkele dagen en gaat buiten ons om. Hier hebben wij geen invloed op. 



Ook als u uw pakket in de winkel retourneert wordt u retourzending binnen 7 dagen verwerkt. Helaas werkt het systeem niet zo dat uw retour aan de kassa verwerkt kan worden.