x

MELD U AAN VOOR ONZE NIEUWSBRIEF

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Bijbehorende producten

Ook leuk voor u?

×

Titel

Text

Gratis retourneren in NL

14 dagen bedenktijd

Binnen 2 dagen in huis

Achteraf betalen

Klachten en garanties

Heeft u een klacht over een artikel uit één van onze winkels? of is uw bestelling beschadigd? dit kan natuurlijk voorkomen. Wij gaan doen er alles aan het probleem op te lossen maar wat moet u nu doen?

- Maak foto's van het artikel, dit maakt het voor ons makkelijker om uw klacht te beoordelen

- Neem contact met ons op via de contactpagina


Webwinkelkeurmerk

Wij zijn lid van Webwinkelkeurmerk.nl. Leidt bovenstaande niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."