Klantenservice
Klachten en garanties
Heeft u een klacht over een artikel uit één van onze winkels? of is uw bestelling beschadigd? dit kan natuurlijk voorkomen. Wij gaan doen er alles aan het probleem op te lossen maar wat moet u nu doen?
- Maak foto's van het artikel, dit maakt het voor ons makkelijker om uw klacht te beoordelen
- Neem contact met ons op via de contactpagina
Webwinkelkeurmerk
Wij zijn lid van Webwinkelkeurmerk.nl. Leidt bovenstaande niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur viahttps://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."