Klantenservice
Bestellen en verzenden
Bestellen bij LancoMode is zeer eenvoudig, als u de volgende stappen volgt komt er u vast uit. Mocht het onverhoopt toch niet lukken kunt u altijd contact met ons opnemen via de contactpagina.
Bestelproces
- Als u een artikel wilt bestellen kiest u de juiste maat en voegt u dit artikel toe aan uw winkelwagen via de groene knop. U kunt nu kiezen voorverder winkelen om meerdere artikelen te zoeken of u gaat naar de winkelwagen.
- In de winkelwagen krijgt een overzicht van de artikelen die u wilt bestellen. Hier kunt u de aantallen nog wijzigen of artikelen verwijderen.
- Hier kunt u inloggen als u al een account heeft, een account aanmaken of afrekenen als gast.
- Op de volgende pagina kunt u uw gegevens invullen en eventueel een kortingscode of cadeaubon. Kies de verzendmethode (let op! ophalen in de winkel is in Schalkhaar) en betaalmethode. Nu klikt u op afrekenen en wordt u doorverwezen naar de gekozen betaalmethode.
U heeft uw bestelling klaar en wij gaan voor u aan de slag!
Binnen enkele minuten ontvang u van ons een bestelbevestiging. Heeft u besteld met Riverty krijgt u van hun binnen enkele dagen een mail met hierin een factuur. Deze kunt u betalen als de artikelen naar wens zijn.
Levertijd
Bestellen worden doorgaans dezelfde of de volgende verzonden via PostNL. Mocht er een artikelen niet op voorraad zijn dooreen fout in ons voorraadsysteem dan levert dit een vertraging van uw bestelling op. U wordt hierover door ons gebeld. Mocht het artikel helemaal niet meer leverbaar zullen wij samen met u op zoek gaan naar een alternatief artikel en anders storten wij uw geld terug.